اسمان دل ...

عاقبت عشق و دلدادگی...

یک نصیحت...دل مسپار ...اگه سپردی، جنس گرفته شده پس داده نخواهد شد !!!

اسمان دل ...

آسمان دلم...

مثل هوای شهرمان بارانیست...

دل من خون می گرید و

آسمان ...

از خجالت عرق شرم می ریزد ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین باربی:))
ساعت14:31---2 دی 1393
سلام امیربخداهمیشه پیاماتومیخونم اماهرچی تاییدمیزنم تاییدنمیشه270تانظردارم ولی تاییدنمیشنیبار عصربیاوبت بهم خبربده میسی راستی بی معرفت منوناظرم کردی گگگگگگ باشه اشکال نداره مرسی خدافظ
پاسخ: ممنون که بلاخره اومدی... نظرات تایید نمی شد می تونستی اینجوری برام پیام بذاری درسته؟؟؟؟در ضمن تو چه طور مدیری بودی که من چند روزی نبودم تو هم چت رومو به امان خدا ول کردی؟؟؟؟ در ضمن تو مگه به خاطر درجه میای چت روم؟؟؟؟ امشب میام چت روم


هیوا
ساعت15:37---28 آذر 1393

سرزمینم خاک افسونگر دل خاورمیانه
نام تو تاریخ تو مردان کویت جاودانه
من زن ایرانی ام ایرانی از جنس تن تو
هم صبور و هم غیورم طفلی از ابستن تو
من زن ایرانی ام همسایه و هم نسل شیرین
خواهر تهمیه و هم قصیه پوران و پروین
من زن ایرانی ام اهل تمدن
زاده پارس مثل دریا می خروشم
من خلیج ام تا ابد فارس
من زن ایرانی ام یک چشمه شرم ناب دارم
قد صدها سد سیوند پشت چشمم اب دارم
من زن ایرانیم می سازمت با خشت جانم
میزنم تا سقف تو صدها ستون با استخوانم
من زن ایرانی ام ایرانی از جنس تن تو
هم صبور و هم غیورم طفلی از ابستن تو


پاسخ: خیلییییی گلی اجی ممنون از نظرت


دلارام
ساعت20:12---24 آذر 1393
به سلامتی پیر مردی که وقتی ازش پرسیدن عشق یعنی چی ؟ گفت: همونکه منو پیر کرده!!!!!!

مریم
ساعت2:56---22 آذر 1393
بیشترین ناراحتی اینه که اون شخص نمیدوونه چقدر دوسش داری - حال و هواتو نمیدونه این خیلی بده
پاسخ: ممنون مریم خانووومم ولی کاش یه ادری می ذاشتی


هومنirani0913
ساعت17:49---20 آذر 1393
داداش خیلی قشنگه وبد
پاسخ: ممنون داداش لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:احساسی, غمگین, عاشقانه, دلنوشته, جدایی, ساعت 13:22 توسط امیر |